مصاحبه آرشیو خبر ها
داویدز یک بار دیگر با پیراهن یوونتوس

داویدز یک بار دیگر با پیراهن یوونتوس

ادگار داویدز ستاره ی اسبق باشگاه یوونتوس روز سه شنبه در تورین دوباره پیراهن یووه را بر تن خواهد کرد و این مسابقه بازی یونسکو در مقابل اسطوره های بوکاجونیورز می باشد. وی در جدید ترین مصاحبه ی خود صحبت های جالبی را بیان کرد

"یوونتوس همیشه مثل یک خانواده است، خیلی خوب است که اینجا پیش دوستانم هستم ، انگار همین دیروز بود."

داویدز در مورد شروع بد یووه در لیگ نگرانی ؟

نه ، بعد از 5 - 4 سال موفقیت ، طبیعی است همیشه یک لغزشی وجود داشته باشد. مهم این است که مطمئن باشیم این فاز گذراست، بازیکن های فوق العاده ای اضافه شدند و باید به جدیدها زمان داد. من مطمئن هستم یووه در این فصل به جایگاه بالایی دست پیدا می کند."

آیا یووه هنوز شانس اول قهرمانی است؟

وقتی با دو تا باخت پشت سر هم شروع می کنید، به شکل اتوماتیک دیگر شانس اول قهرمانی به شمار نمی آیید. چیز خوبی که هست این است که می توانی بهتر شوی."

در ایتالیا خط هافبک همیشه فوکوس و تمرکز بر روی بازیکنان سمج هست، مثل ناینگولان، ملو و دی یانگ، یووه از رفتن ویدال ضرر می کند؟

من از واژه ی سماجت استفاده نمی کنم از واژه ی قدرت استفاده می کنم، مهم است که بازیکنی داشته باشید که توپ را بتوانند پس بگیرند و به تیم ثبات بدهند. ویدال یکی از بهترین های جهان در این نقش هست، حالا اگر چنین بازیکنی ندارید باید شکل بازی را تغییر بدهید، تاکتیک را باید بر اساس بازیکنان موجود چید."

رد پیشنهاد 100 میلیونی برای پوگبا؟

بازار مشخص می کند پوگبا چقدر می ارزد.او پتانسیل باور نکردنی دارد و همه چیز را دارد که یکی از بهترین بازیکنان دنیا شود، من فکر می کنم کاملا 100 میلیون می ارزد."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: